Dostęp do aplikacji transakcyjnych - wyjaśnienia

Szanowni Klienci

Wystąpienie w kraju poważnego zagrożenia epidemiologicznego spowodowało konieczność zapewnienia naszym pracownikom możliwości pracy zdalnej, co wygenerowało z kolei potrzebę wymiany i rekonfiguracji kilku urządzeń sieciowych na styku sieci korporacyjnej i Internetu. Zakupiliśmy w tym celu najnowsze rozwiązania najlepszych światowych producentów.  Okazuje się jednak, że nie zawsze są one od razu w pełni sprawne i niezawodne, co niestety odbiło się na jakości działania naszej aplikacji w ostatnich dniach.

Od kilku tygodni działamy w ekstremalnie trudnych warunkach, ale dokładamy wszelkich starań by nasi Klienci dysponowali sprawnym i bezpiecznym narzędziem do inwestowania. Niestety, nie zawsze to się udaje. Mimo przeprowadzonych z sukcesem wstępnych testów okazało się, że produkcyjne wdrożenie rozwiązań (nawet tych pochodzących od najlepszych dostawców oprogramowania), w warunkach dużego obciążenia ruchem sieciowym wykazało serię problemów, które wygenerowały spore niedogodności dla naszych Klientów.

Informujemy, iż w zaistniałej sytuacji wdrażamy obecnie niższą wersję oprogramowania, gwarantującą stabilniejsze działanie. Mamy nadzieję, iż od jutra, pojawiające się obecnie zakłócenia w funkcjonowaniu ustaną, a Klienci bez przeszkód będą mogli realizować swoje transakcje.

Za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją serdecznie przepraszamy, a z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych składamy serdeczne życzenia – w tych trudnych czasach w pierwszej kolejności życzenia zdrowia!

Wróć