Dostęp do aplikacji transakcyjnych - wyjaśnienia

Szanowni Klienci

W trosce o stałe podnoszenie jakości naszych usług staramy się udostępniać naszym Klientom coraz lepsze rozwiązania informatyczne. Dokładamy wszelkich starań by nasi Klienci dysponowali sprawnym i bezpiecznym narzędziem do inwestowania. Działania te wiążą się z ryzykiem, które zawsze staramy się minimalizować.

Od kilku dni działamy na nowej wersji oprogramowania. Niestety, mimo przeprowadzonych z sukcesem testów okazało się, że produkcyjne wdrożenie rozwiązań w warunkach dużego obciążenia ruchem sieciowym spowodowało wystąpienie błędu, który wygenerował spore niedogodności dla naszych Klientów.

Dzięki podjętym intensywnym działaniom naprawczym usterkę udało nam się usunąć. Informujemy, iż obecnie aplikacje transakcyjne działają poprawnie. Mamy nadzieję, że Klienci bez przeszkód będą mogli realizować swoje transakcje. Jeszcze raz podkreślamy, że wszelkich zmian i inwestycji w obszar IT dokonujemy w trosce o komfort i bezpieczeństwo inwestorów.

Za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją serdecznie przepraszamy.

Wróć