Ponowne uzyskanie dostępu

1
2
Jesteś w trakcie przywracania dostępu do aplikacji internetowych.

CO CHESZ ZROBIĆ?

[ERR: No form dyntag]
Wskaż na jaki zdefiniowany w systemie numer telefonu mamy wysłać jednorazowy kod SMS. W przypadku braku aktualnego numeru wyślemy do Ciebie przesyłkę na adres korespondencyjny.
Na Twój zdefiniowany w systemie adres email wyślemy zahasłowaną informację z identyfikatorem do aplikacji transakcyjnej. W przypadku braku aktualnego adresu email wyślemy do Ciebie przesyłkę na adres korespondencyjny.
Jeżeli twój rachunek jest zamrożony zasil go zgodnie z instrukcją i dokończ formularz.
Możesz jednorazowo odblokować hasło. Kolejne próby wymagają wymiany hasła.

SPRAWA DOTYCZY IDENTYFIKATORA

[ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag]
Ze względu na brak możliwości wysłania wiadomości SMS, nowe hasło zostanie wysłany pocztą na adres korespondencyjny. W przypadku pytań prosimy o kontakt 800 312 124.
Ze względu na brak możliwości wysłania wiadomości na adres email, identyfikator zostanie wysłany pocztą na adres korespondencyjny. W przypadku pytań prosimy o kontakt 800 312 124.
[ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag]