Wolne działanie aplikacji - Oświadczenie

Szanowni Państwo,

Z przykrością stwierdzamy, że aplikacje transakcyjne bdm Online oraz bdm Mobile nadal działają bardzo wolno, co w większości przypadków uniemożliwia zalogowanie się do systemu. Pracownicy Wydziału Informatyki BDM oraz dostawcy oprogramowania (firma Asecco Poland) intensywnie pracują nad rozwiązaniem problemu.

  1. Kiedy awaria zostanie usunięta?
    Trwają prace nad systemem z producentem oprogramowania. Jeżeli chcesz poinformujemy Cię kiedy usługi zostaną przywrócone. Zostaw nam kontakt na portal.bdm.pl/kontakt.
  2. Jak mam złożyć zlecenie?
    Jeśli masz aktywną taką usługę to zapraszamy do składania zleceń w Punktach Obsługi Klienta lub dzwoniąc pod numer naszej infolinii 800 312 124, 338 128 440. Do złożenia zlecenia wystarczą twoje dane z dowodu osobistego oraz informacje z rachunku.
  3. Czy mogę złożyć zlecenie telefoniczne na prowizji internetowej?
    Tak, zlecenia telefoniczne w trakcie awarii aplikacji transakcyjnych można złożyć na prowizji internetowej.
  4. Dlaczego zmieniliśmy aplikacje?
    Zmiany zostały wprowadzone ze względu na występowanie problemów z obsługą rachunku oraz chęć przyśpieszenia obsługi.

Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za Państwa wyrozumiałość.