Wolne działanie aplikacji - Oświadczenie
Szanowni Państwo,
Z przykrością stwierdzamy, że aplikacje transakcyjne bdm Online oraz bdm Mobile nadal działają bardzo wolno, co w większości przypadków uniemożliwia zalogowanie się do systemu. Pracownicy Wydziału Informatyki BDM oraz dostawcy oprogramowania (firma Asecco Poland) intensywnie pracują nad rozwiązaniem problemu.
- Kiedy awaria zostanie usunięta?
Trwają prace nad systemem z producentem oprogramowania. Jeżeli chcesz poinformujemy Cię kiedy usługi zostaną przywrócone. Zostaw nam kontakt na portal.bdm.pl/kontakt. - Jak mam złożyć zlecenie?
Jeśli masz aktywną taką usługę to zapraszamy do składania zleceń w Punktach Obsługi Klienta lub dzwoniąc pod numer naszej infolinii 800 312 124, 338 128 440. Do złożenia zlecenia wystarczą twoje dane z dowodu osobistego oraz informacje z rachunku. - Czy mogę złożyć zlecenie telefoniczne na prowizji internetowej?
Tak, zlecenia telefoniczne w trakcie awarii aplikacji transakcyjnych można złożyć na prowizji internetowej. - Dlaczego zmieniliśmy aplikacje?
Zmiany zostały wprowadzone ze względu na występowanie problemów z obsługą rachunku oraz chęć przyśpieszenia obsługi.
Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za Państwa wyrozumiałość.