Czekamy na kandydatury osób które

  • są pełne energii i chęci działania,
  • umieją aktywnie słuchać,
  • chętnie wychodzą z własną inicjatywą,
  • proponują twórcze rozwiązania,
  • potrafią współpracować,
  • pozytywnie podchodzą do zmian i są otwarte na nowe pomysły.

Zasady rekrutacji

  • nadchodzące dokumenty kandydatów analizowane są na bieżąco,
  • jeżeli doświadczenie, wykształcenie, kompetencje kandydata pokrywają się z aktualnymi potrzebami rekrutacyjnymi, kandydaci zapraszani są na rozmowę kwalifikacyjną,
  • jeżeli doświadczenie, wykształcenie, kompetencje odbiega od profilu poszukiwanego kandydata, dokumenty trafiają do zbioru aplikacji potencjalnych kandydatów.

Ważne zasady

  • dokumenty aplikacyjne kandydata muszą zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 roku, Dz.U. z 2018 roku poz. 1000). Jeżeli kandydat nie dołączy oświadczenia, wówczas dokumenty nie będą brane pod uwagę w trakcie realizacji procesu rekrutacyjnego i nie zostaną umieszczone w zbiorze aplikacji kandydatów do pracy;
  • DM BDM S.A. uwzględnia dokumenty kandydatów w procesie rekrutacyjnym nie dłużej niż 6 miesięcy od daty zgłoszenia;
  • zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami;
  • aplikacje bardzo prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres: rekrutacja@bdm.pl

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. Emisji Papierów Wartościowych

Miejsce pracy: Katowice (możliwość częściowo pracy zdalnej)

Wymagania:

  • wykształcenie ekonomiczne, finansowe, prawnicze lub pokrewne,
  • wiedza o organizacji rynku kapitałowego (GPW, New Connect, Catalyst, KDPW),
  • znajomość regulacji prawnych dotyczących instrumentów finansowych, spółek publicznych i obrotu giełdowego,
  • doświadczenie w obsłudze projektów na rynku kapitałowym (GPW, New Connect, Catalyst),
  • dokładność, samodzielność i komunikatywność,
  • znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie średnim,
  • kwalifikacje zawodowe potwierdzone stosownymi certyfikatami (lub w trakcie zdobywania) będą dodatkowym atutem (Certyfikat Doradcy w Alternatywnym Systemie Obrotu, Makler Papierów Wartościowych)

Oferujemy:

  • możliwość uczestnictwa w realizacji projektów związanych z pozyskaniem kapitału przez spółki na rynku akcyjnym i obligacyjnym,
  • możliwość rozwoju kompetencji zawodowych,
  • szkolenia z zakresu rynku kapitałowego,
  • atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzenie podstawowe plus premia) uzależnione od doświadczenia oraz efektów pracy.

Zakres obowiązków:

  • opracowywanie dokumentacji (w tym prospektów emisyjnych, memorandum informacyjnych, oraz dokumentów informacyjnych) związanej z emisją, dopuszczaniem i wprowadzaniem instrumentów finansowych (w tym akcji i obligacji) do obrotu publicznego (giełdowego i pozagiełdowego),
  • współpraca z GPW, KDPW i KNF

Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV wraz podaniem oczekiwanego poziomu wynagrodzenia na adres: wbi@bdm.pl.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 roku, Dz.U. z 2018 roku poz. 1000)."

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Młodszy Specjalista ds. Emisji Papierów Wartościowych

Miejsce pracy: Katowice (możliwość częściowo pracy zdalnej)

Wymagania:

  • wykształcenie ekonomiczne, finansowe, prawnicze lub pokrewne,
  • wiedza o organizacji rynku kapitałowego (GPW, New Connect, Catalyst, KDPW),
  • podstawowa znajomość regulacji prawnych dotyczących instrumentów finansowych, spółek publicznych i obrotu giełdowego,
  • dokładność, samodzielność i komunikatywność,
  • kwalifikacje zawodowe potwierdzone stosownymi certyfikatami (lub w trakcie zdobywania) będą dodatkowym atutem (Certyfikat Doradcy w Alternatywnym Systemie Obrotu, Makler Papierów Wartościowych)

Oferujemy:

  • możliwość uczestnictwa w realizacji projektów związanych z pozyskaniem kapitału przez spółki na rynku akcyjnym i obligacyjnym,
  • możliwość rozwoju kompetencji zawodowych,
  • szkolenia z zakresu rynku kapitałowego,
  • atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzenie podstawowe plus premia) uzależnione od doświadczenia oraz efektów pracy.

Zakres obowiązków:

  • opracowywanie dokumentacji (w tym prospektów emisyjnych, memorandum informacyjnych, oraz dokumentów informacyjnych) związanej z emisją, dopuszczaniem i wprowadzaniem instrumentów finansowych (w tym akcji i obligacji) do obrotu publicznego (giełdowego i pozagiełdowego),
  • współpraca z GPW, KDPW i KNF

Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV wraz podaniem oczekiwanego poziomu wynagrodzenia na adres: wbi@bdm.pl.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 roku, Dz.U. z 2018 roku poz. 1000)."

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

ZARZĄDZAJĄCY PORTFELAMI INWESTYCYJNYMI

Miejsce pracy: Warszawa, Katowice, Bielsko-Biała

Zakres obowiązków:

  • udział w procesie zarządzania portfelami inwestycyjnymi klientów BDM;
  • współpraca przy wprowadzaniu nowych koncepcji produktowych w obszarze usługi zarządzania;
  • prace związane ze sporządzaniem prognoz finansowych i wycen dla wybranych spółek;
  • tworzenie i utrzymywanie narzędzi monitorowania efektywności i ryzyka w usłudze zarządzania;
  • analiza rynku asset management oraz funduszy inwestycyjnych.

Czego oczekujemy:

  • licencji doradcy inwestycyjnego lub zdanego egzaminu na doradcę inwestycyjnego;
  • praktycznej znajomości rynku kapitałowego i rynku funduszy inwestycyjnych;
  • dobrej znajomości języka angielskiego;
  • samodzielności, inicjatywy i dobrej organizacji pracy;
  • wysokiej kultury osobistej i komunikatywności.

Oferujemy:

  • interesującą pracę w prestiżowej instytucji finansowej;
  • umowę o pracę wraz z atrakcyjnym systemem motywacyjnym uzależnionym od osiąganych wyników;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV na adres: rekrutacja@bdm.com.pl

W temacie wiadomości prosimy o wpisanie NAZWY STANOWISKA

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.Ust Nr 133 poz. 883)”

Specjalista ds. Corporate Finance

Miejsce pracy: Katowice (możliwość częściowo pracy zdalnej)

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, finansowe lub pokrewne,
  • znajomość funkcjonowania rynków finansowych,
  • przynajmniej roczne doświadczenie z zakresu corporate finance (finansowanie przedsiębiorstw) przynajmniej w jednym z obszarów: emisje akcji, emisje obligacji, emisje innych papierów wartościowych, strukturyzowanie finansowania, wycena spółek, doradztwo przy fuzjach i przejęciach, zarządzanie finansami spółki kapitałowej, audyt finansowy, bankowość inwestycyjna,
  • mile widziane, ale niewymagane doświadczenie w realizacji projektów na rynku kapitałowym - GPW, New Connect, Catalyst, rynki zagraniczne,
  • komunikatywność, dokładność i samodzielność,
  • znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie średnim,
  • tytuł (lub w trakcie zdobywania) CFA, CIIA, maklera papierów wartościowych lub doradcy inwestycyjnego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • możliwość uczestnictwa w realizacji (a docelowo prowadzenie) projektów z zakresu corporate finance, w tym związanych z pozyskaniem kapitału przez spółki na rynku akcyjnym i obligacyjnym
  • atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzenie podstawowe plus premia) uzależnione od doświadczenia i efektów pracy,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • szkolenia z zakresu corporate finance, współfinansowanie kursów i egzaminów branżowych (makler, doradca, CFA)

Zakres obowiązków:

  • realizacja projektów z zakresu corporate finance

Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV wraz podaniem oczekiwanego poziomu wynagrodzenia na adres: wbi@bdm.pl.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 roku, Dz.U. z 2018 roku poz. 1000)."

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Młodszy Specjalista ds. Corporate Finance

Miejsce pracy: Katowice (możliwość częściowo pracy zdalnej)

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, finansowe lub pokrewne,
  • znajomość funkcjonowania rynków finansowych,
  • zainteresowanie realizacją projektów z obszaru corporate finance (emisje akcji, emisje obligacji, strukturyzowanie finansowania, wycena spółek, doradztwo przy fuzjach i przejęciach, bankowość inwestycyjna),
  • zainteresowanie realizacją projektów na rynku kapitałowym - GPW, New Connect, Catalyst, rynki zagraniczne,
  • komunikatywność, dokładność i samodzielność,
  • znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie średnim,
  • tytuł (lub w trakcie zdobywania) CFA, CIIA, maklera papierów wartościowych lub doradcy inwestycyjnego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • możliwość uczestnictwa w realizacji projektów z zakresu corporate finance, w tym związanych z pozyskaniem kapitału przez spółki na rynku akcyjnym i obligacyjnym
  • atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzenie podstawowe plus premia) uzależnione od doświadczenia i efektów pracy,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • szkolenia z zakresu corporate finance, współfinansowanie kursów i egzaminów branżowych (makler, doradca, CFA)

Zakres obowiązków:

  • realizacja projektów z zakresu corporate finance

Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV wraz podaniem oczekiwanego poziomu wynagrodzenia na adres: wbi@bdm.pl.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 roku, Dz.U. z 2018 roku poz. 1000)."

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Młodszy analityk rynku akcji

Miejsce pracy: Katowice

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • przygotowanie analiz fundamentalnych spółek notowanych na GPW,
  • analizę raportów finansowych,
  • monitoring rynków akcji,
  • udział w pracach przy wycenie spółek i instrumentów finansowych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe finansowe lub ostatni rok studiów,
  • znajomość zasad funkcjonowania rynku kapitałowego,
  • zdolności analityczne,
  • umiejętność dokonywania szczegółowej analizy problemów i przedstawiania wniosków,
  • bardzo dobra znajomość podstaw teoretycznych w zakresie wyceny instrumentów finansowych,
  • dobra znajomość przynajmniej jednej branży/obszaru reprezentowanego przez spółki na GPW,
  • kreatywność,
  • dyspozycyjność,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • Licencja Maklera Papierów Wartościowych, zdane etapy na Doradcę Inwestycyjnego lub CFA będą istotnymi atutami.

Oferujemy:

  • ciekawą i odpowiedzialną pracę w młodym i dynamicznym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego

Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV, listu motywacyjnego na adres: rekrutacja@bdm.pl
W temacie wiadomości e-mail prosimy podać: Nazwę stanowiska

Osoba kontaktowa: Agnieszka Grajcarek
Data ważności ogłoszenia: do odwołania

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 roku, Dz.U. z 2018 roku poz. 1000)."

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Referent ds. obsługi spółek niepublicznych

Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Forma zatrudnienia:
pełny etat - umowa o pracę

Zakres głównych obowiązków:

  • obsługa Rejestru akcjonariuszy dla spółek niepublicznych,
  • kontakt ze spółkami i akcjonariuszami

Wymagania:

  • komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z Klientem
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • odporność na stres
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office

Oferujemy:

  • zatrudnienie w prestiżowej instytucji finansowej
  • umowę o pracę wraz z atrakcyjnym systemem motywacyjnym
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę pełną wyzwań

Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV, listu motywacyjnego na adres: rekrutacja@bdm.pl
W temacie wiadomości e-mail prosimy podać: Nazwę stanowiska (Ref. ds OSN)

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 roku, Dz.U. z 2018 roku poz. 1000)."

Praktyki

Praktyki Studenckie

Młodym ludziom chcącym nawiązać współpracę z Domem Maklerskim BDM S.A., oferujemy udział w bezpłatnych praktykach studenckich organizowanych w Oddziałach i Punktach Obsługi Klienta BDM S.A. na terenie całej Polski. Uczestnictwo w praktykach pozwala na poznanie zasad funkcjonowania instytucji finansowej, oraz zdobywania pierwszych doświadczeń zawodowych. Przebieg praktyk jest zróżnicowany w zależności od zainteresowań studenta, oraz potrzeb poszczególnych Wydziałów na praktykantów. Praktyki trwają min. 4 tygodnie. Po ich zakończeniu Praktykant otrzymuje od BDM S.A. zaświadczenie potwierdzające udział w praktyce.

Jeżeli uważasz się za osobę, która:

  • dąży do najlepszych rezultatów,
  • nieustannie zdobywa wiedzę i umiejętności,
  • realizuje samodzielnie zadania,
  • jest gotowa do podejmowania wyzwań,
  • posiada umiejętność samomotywacji,
  • zaraża swoim entuzjazmem innych,

Osoby zainteresowane prosimy o składanie wypełnienie FORMULARZA PRAKTYK i przesłanie na adres: praktyki@bdm.pl