Debiut 4MASS S.A. na Głównym Rynku GPW to pozytywne wykorzystanie doświadczeń z NewConnect (MediaRoom)

PRO PAP-EKO-MAKRO GEN ZLECONE-FINANSE-BIZNES-BIZNES-FINANSE-PAP-OTS 2024-12-11

Debiut 4MASS S.A. na Głównym Rynku GPW to pozytywne wykorzystanie doświadczeń z NewConnect (MediaRoom)

Firma z branży kosmetycznej i chemii gospodarczej 4MASS S.A. przeszła w środę 11 grudnia z parkietu NewConnect na Główny Rynek Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. To siódmy tegoroczny debiutant, łącznie z firmami, które przenosiły się z NewConnect. Kurs spółki wyniósł w dniu debiutu na Głównym Rynku GPW 6,67 zł za akcję.

Materiał wideo do pobrania: https://pap-mediaroom.pl/biznes-i-finanse/debiut-4mass-sa-na-glownym-rynku-gpw-pozytywne-wykorzystanie-doswiadczen-z

<iframe allowfullscreen frameborder="0" height="350" src="//r.dcs.redcdn.pl/webcache/pap-embed/iframe/s8xWoSeH.html" title="Debiut 4MASS S.A. na Głównym Rynku GPW to pozytywne wykorzystanie doświadczeń z NewConnect (materiał partnerski)" width="620"></iframe>

4MASS S.A. działa w branży kosmetycznej od roku 2009, w segmencie produkcji i dystrybucji (zarówno detalicznej, jak i hurtowej) produktów kosmetycznych z kategorii manicure, pedicure oraz makijażu. Od pięciu lat spółka była notowana na NewConnect.

Tomasz Bardziłowski, prezes GPW, wskazał podczas uroczystości, że jest to siódmy debiut na Głównym Rynku GPW, a jednocześnie szósty debiut spółki przechodzącej z NewConnect. Pogratulował zarządowi, akcjonariuszom i pracownikom, a przede wszystkim interesariuszom spółki z powodu udanego debiutu.

Joanna Kasperska, prezes 4Mass S.A. przypomniała, że w momencie debiutu na NewConnect w roku 2019 roku firma miała jeden zakład produkcyjny i specjalizowała się w konfekcji preparatów przeznaczonych do stylizacji paznokci.

"Obecnie mamy trzy zakłady produkcyjne i jako jeden z niewielu podmiotów w Europie od podstaw wytwarzamy masę światłoutwardzalną przeznaczoną do stylizacji paznokci. Produkujemy także kosmetyki do makijażu twarzy, a także specjalistyczne kosmetyki do włosów" - podała prezes Kasperska.

Dodała, że branża kosmetyczna jest bardzo konkurencyjna i konsumenci oczekują innowacyjnych produktów wdrażanych na rynek w krótkim czasie.

"Dzięki temu, że mamy własne laboratoria badawczo-rozwojowe, jesteśmy w stanie sprostać tym wymaganiom. Nasze zaplecze technologiczne i produkcyjne pozwala nam na dalsze dynamiczne zdobywanie rynku oraz ekspansję zagraniczną" - zaznaczyła prezes Kasperska.

Podkreśliła też, że spółka konsekwentnie realizuje strategię biznesową, co znajduje odzwierciedlenie w jej wynikach finansowych.

"Przez cztery lata udało nam się utrzymać dwucyfrową dynamikę wzrostu w każdym roku działalności. W czasie ostatnich trzech lat zwiększyliśmy przychody o 350 procent" - poinformowała Joanna Kasperska.

Głównymi produktami, które znajdują się w ofercie spółki, są kosmetyki światłoutwardzalne przeznaczone do stylizacji paznokci, tj. lakiery hybrydowe i żele budujące UV/LED. Ponadto w ofercie emitent posiada szeroki asortyment akcesoriów i produktów wykorzystywanych do manicure i pedicure (bazy i topy hybrydowe, różnego rodzaju płyny i preparaty pielęgnacyjne, oliwki i odżywki do skórek i paznokci, pilniki, polerki i frezy, lampy utwardzające lakier), a także kosmetyki do wykonywania makijażu (m.in. podkłady, pudry, cienie do powiek, tusze do rzęs, kredki do oczu i brwi, pomadki i błyszczyki do ust).

Spółka oferuje swoje produkty pod trzema markami: Claresa, PALU oraz BRUSHUP.

Poza produkcją własnych wyrobów spółka zajmuje się również wytwarzaniem i dystrybucją lakierów hybrydowych oraz kosmetyków do makijażu na zlecenie swoich klientów, pod ich własną marką.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako "źródło informacji".

wróć

Aby zobaczyć pełną listę komunikatów zaloguj się do BDM News.