Stanowisko Biura Prasowego Amazon (MediaRoom)
Stanowisko Biura Prasowego Amazon (MediaRoom)
Nie ustajemy w wysiłkach, by być najbardziej zorientowaną na potrzeby klientów firmą na świecie. Nasza współpraca z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), w celu osiągnięcia najwyższych standardów obsługi klienta i opracowania najlepszych praktyk, jest tego dowodem. W wyniku rozmów z UOKiK zmieniliśmy regulamin Prime, aby zwiększyć transparentność procesów dla polskich konsumentów.
Od uruchomienia sklepu Amazon.pl w 2021 r., konsekwentnie inwestujemy w narzędzia i rozwiązania technologiczne, aby zapewnić naszym klientom w Polsce konkurencyjne ceny, szeroki wybór produktów oraz bezpieczne i wygodne zakupy online. Nasze zaangażowanie w ulepszanie usług trwa dalej, podobnie jak nasza otwartość na dalszą współpracę z UOKiK.
Źródło informacji: Amazon
UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako "źródło informacji".
Aby zobaczyć pełną listę komunikatów zaloguj się do BDM News.