Klienci PKO BP przeprowadzili ponad 70 mln rozmów z bankowymi voicebotami

EKO PAP-EKO-MAKRO BIZ (PL)-USŁUGI-BANKI-GIEŁDA-SPÓŁKA-PAP-PKO BP SA-PLPKO0000016-PKOBP 2025-07-10

Klienci PKO BP przeprowadzili ponad 70 mln rozmów z bankowymi voicebotami

10.07. Warszawa (PAP) - Klienci PKO BP przeprowadzili ponad 70 mln rozmów z bankowymi voicebotami, które wykorzystują sztuczną inteligencję - podał bank w komunikacie prasowym.

W PKO BP działa 17 botów konwersacyjnych, które wykorzystują AI m.in. do obsługi klientów na infolinii, przypominania o spłacie zaległości, prowadzenia ankiet, badania skłonności do zakupu produktu oraz ochrony finansów klientów.

PKO BP podał, że jednym z wiodących i najbardziej zaawansowanych voicebotów w banku jest asystent głosowy w aplikacji mobilnej IKO, z którego skorzystało 5,6 mln użytkowników i który przeprowadził 28 mln rozmów.(PAP Biznes)

seb/ ana/

wróć

Aby zobaczyć pełną listę komunikatów zaloguj się do BDM News.