Czasowe problemy z logowaniem do aplikacji maklerskich – przyczyna usunięta
Szanowni Państwo,
W ostatnim tygodniu trzykrotnie mierzyliśmy się z niestabilnością podstawowego łącza internetowego w związku z czym pojawiły się okresowe problemy z logowaniem do aplikacji maklerskich.
Problem pojawił się w czwartek 14.08 o godzinie 16:54 i trwał do godziny 17:29. Powtórzył się w poniedziałek 18.08 o godzinie 13:15 i trwał do godziny 15:10 i dzisiaj o godzinie 9:20 i trwał do godziny 11:55. Niestabilność łącza objawiała się utratą części przesyłanych pakietów danych i uniemożliwiała automatyczne przełączenia na łącze zapasowe bez dokonania zmian w konfiguracji architektury BDM, której w trakcie sesji nie zdecydowaliśmy się przeprowadzić.
Bezpośrednią przyczyną zdarzenia okazał się problem z wkładką światłowodową w konwerterze dostawcy usługi łącza internetowego.
Informujemy, że aktualnie aplikacje maklerskie działają poprawnie z określoną w specyfikacji wydajnością.
Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za Państwa wyrozumiałość.