Fundacja Grand Press ogłasza nominowanych w pierwszej edycji konkursu Grand ESG (MediaRoom)
Fundacja Grand Press ogłasza nominowanych w pierwszej edycji konkursu Grand ESG (MediaRoom)
Konkurs, konferencja i gala Grand ESG zostały powołane dla nagradzania najlepszych praktyk z zakresu ESG, mądre i odpowiedzialne ich komunikowanie oraz docenianie liderów, którzy aktywnie wspierają zrównoważony rozwój społeczeństw, środowiska, biznesu i otoczenia.
Na konkurs można było zgłosić najlepsze wdrożenie ESG i/lub najlepszą komunikację wdrożenia ESG. Nad każdą grupą obradowało oddzielne, 20-osobowe jury, którym przewodniczą: dla wdrożeń Mirella Panek-Owsiańska ekspertka CSR/ESG i zarządzania różnorodnością; dla komunikacji Agnieszka Maszewska, dyrektorka marketingu i komunikacji Jet Line.
W kategorii Najlepsze Wdrożenie ESG nominowane zostały następujące projekty (w kolejności alfabetycznej):
- "#REGENERACJA - kampania na rzecz rolnictwa regeneracyjnego" Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG Zgłaszający: Jędrzej Cichowlas "Cichowlas Polskie Warzywa" Współzgłaszający: Catchers
- "Elektroniczny System Medycyny Szkolnej" Sektor społeczny NGO Zgłaszający: Fundacja Medicover
- "Emitel: działania na rzecz poprawy efektywności energetycznej spółki i ochrony środowiska realizowane przez Integratora infrastruktury przyszłości" Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT Zgłaszający: Emitel
- "Glovo x Bank Żywności SOS - technologia w walce z marnowaniem jedzenia" Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT Zgłaszający: Glovo Polska
- "Green Media Product" Sektor rozrywki, kultury, mediów i marketing Zgłaszający: Ringier Axel Springer Polska
- "Innowacyjny model współpracy z KLIM - wsparcie rolnictwa regeneratywnego" Sektor finansowy i ubezpieczeniowy Zgłaszający: BNP Paribas Bank Polska
- "Nowa kotłownia biomasowa w fabryce VELUX w Gnieźnie" Sektor budowlany Zgłaszający: VELUX Polska
- "OBIEG - punkty ESG dla firm, wsparcie dla organizacji społecznych" Sektor społeczny NGOZgłaszający: Fundacja BRDA
- "Obliczanie emisyjności produkcji za pomocą kalkulatora śladu węglowego w Papaya Films" Sektor rozrywki, kultury, mediów i marketingu Zgłaszający: Papaya Films
- "Obywatelska Kontrola Wyborów Komitetu Obrony Demokracji" Sektor społeczny NGO Zgłaszający: Komitet Obrony Demokracji
- "Otwórz Swoje Ż w Grupie Żywiec" Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG Zgłaszający: Grupa Żywiec
- "Program Sprawny staż" Sektor społeczny NGO Zgłaszający: Fundacja Grupy ERGO Hestia na rzecz integracji zawodowej osób z niepełnosprawnościami Integralia
- "Sieć Pokoleń od T-Mobile: Cyfrowa integracja seniorów" Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT Zgłaszający: T-Mobile Polska Współzgłaszający: 24/7Communication
- "W kierunku ZERA" Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG Zgłaszający: Carlsberg Polska
W kategorii Najlepsza komunikacja wdrożeń ESG nominowane zostały następujące projekty (w kolejności alfabetycznej):
- "#REGENERACJA - kampania na rzecz rolnictwa regeneracyjnego" Sektor handlowy Zgłaszający: Jędrzej Cichowlas "Cichowlas Polskie Warzywa" Współzgłaszającv: Catchers
- "#rePETujemy - butelka PET na rzecz środowiska" Sektor produkcji przemysłowej - lekkiej, innej niż FMCG oraz ciężkiej Zgłaszający: "ALPLA" Opakowania z tworzyw sztucznych Współzgłaszającv: Catchers
- "Kampania społeczna ťDom zaczyna się od sercaŤ" Sektor handlowy Zgłaszający: PEPCO Poland Współzgłaszający: Komunikacja Plus Group
- "Logistyka dla gospodarki obiegu zamkniętego" Sektor logistyczny i transportowy Zgłaszający: DB Schenker Współzgłaszający: Komunikacja Plus Group
- "MAMY czas na zdrowie, czyli jak zmienić podejście pracujących mam do swojej choroby" Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG Zgłaszający: Haleon Poland Współzgłaszający: Weber Shandwick, 45PR, Fundacja Share The Care
- "Wybory bez picu - Obywatelska Kontrola Wyborów Komitetu Obrony Demokracji" Sektor społeczny NGO Zgłaszający: Komitet Obrony Demokracji Współzgłaszający: Komunikacja Plus Group, Must Be Loud
- "Ptaszek Staszek ćwierka o ESG" Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG Zgłaszający: Carlsberg Polska
- Wear Your Story - druga edycja kampanii edukacyjnej ťDbaj o UbranieŤ" Sektor handlowy Zgłaszający: LPP Współzgłaszający: Lighthouse
- "Zdrowe Miasta" Sektor medyczny i farmaceutyczny Zgłaszający: Grupa Lux Med
24 marca ruszyła sprzedaż biletów na konferencję i galę Grand ESG. Całodniowe wydarzenie odbędzie się 9 maja 2025 roku w SGH w Warszawie. Szczegóły na <a href="https://www.grandesg.pl/">GrandESG.pl</a>
Organizator: Fundacja Grand Press Partner merytoryczny i inicjujący konkursu: Garden of Words Group Patronat honorowy nad konferencją: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Mecenas konferencji: ORLEN Partner konferencji: Pepsico Patroni instytucjonalni: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations Patroni medialni: Polskie Radio, PAP, "Tygodnik Powszechny", "Forbes", ngo.pl, PRoto, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, ESG Trends, oesg.pl, RaportCSR.pl, esg.pl
Źródło informacji: Press
UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako "źródło informacji".
Aby zobaczyć pełną listę komunikatów zaloguj się do BDM News.