Grupa Martin & Jacob organizuje jubileuszową konferencję marketingową dla branży agro (MediaRoom)
Grupa Martin & Jacob organizuje jubileuszową konferencję marketingową dla branży agro (MediaRoom)
W dniu 23 października 2023 r. w Hotelu Marriott przy Alejach Jerozolimskich 65/79 w Warszawie odbędzie się V Konferencja Komunikacji Marketingowej w Rolnictwie. Udział w wydarzeniu, którego celem jest wymiana doświadczeń służąca rozwojowi marketingu w branży agro, potwierdziło blisko 150 osób. Program jubileuszowej konferencji marketingowej dla branży rolnej to 7 wystąpień ułożonych w trzy sesje, których wspólnym mianownikiem jest czynnik sztucznej inteligencji wspierający rozwój marketingu w branży rolniczej.
Mottem tegorocznej konferencji jest "Zrównoważony marketing rolniczy w zrównoważonym świecie rolniczym". Jednocześnie na gruncie nabierającej coraz to większego znaczenia sztucznej inteligencji, organizatorzy zadają pytanie: "Jak może nam pomóc sztuczna inteligencja?".
O pomoc w odpowiedzi zwracają się do niekwestionowanego eksperta, w tegorocznej edycji do udziału zaproszono bowiem prof. dra hab. Andrzeja Dragana, który jest gościem specjalnym konferencji.
Podczas konferencji swoje wystąpienia przedstawią: Marcin Chrobot, Tomasz Rybak, dr Aneta Uss-Lik, Jacek Kwiatkowski, Jacek Skowroński i Mariusz Chrobot. Są to eksperci marketingu rolniczego, doświadczona kadra menedżerska grupy Martin & Jacob, pierwszej w Polsce agencji marketingowej specjalizującej się w rolnictwie. Warte podkreślenia jest to, że każda z prezentacji oparta będzie o najnowsze wyniki przeprowadzonych badań, zrealizowanych analiz oraz rozwiązań technologicznych używanych w bieżących działaniach marketingowych kierowanych do rynku agro.
"Przyjęliśmy sobie za cel, że jeśli angażujemy czas tylu uczestników konferencji, to podstawą jest podzielenie się najnowszą wiedzą, którą można natychmiast i z powodzeniem stosować w swoich organizacjach" - mówi prezes Martin & Jacob, Marcin Chrobot.
Uzupełnia tę wypowiedź wiceprezes Martin & Jacob, Mariusz Chrobot: "Współczesny rynek rolniczy jest nieustannie zdominowany przez rozwój technologii i rosnącą konkurencję. Kluczem do sukcesu jest teraz nie tylko dostęp do odpowiednich informacji, ale również zdolność do szybkiego i skutecznego reagowania na te dane".
Jak skutecznie docierać do rolników? Jakie są oczekiwania rolników w odniesieniu do marek rolniczych? Jakie są kluczowe filary internetowego sklepu rolniczego? Jak podejmować decyzje w oparciu o informacje z rynku ciągników rolniczych? Czy sztuczna inteligencja nas zje? To tylko nieliczne pytania, na które odpowiedzi przyniesie konferencja. Z kolei rzetelność prowadzącego konferencję, Arkadiusza Wódkowskiego, zapewnia swobodę wypowiedzi, szczere i merytoryczne dyskusje o marketingu rolniczym.
Rejestracja uczestników rozpoczyna się od godz. 9:30, zaś na 10:45 zaplanowane jest otwarcie konferencji. Sesja pierwsza zawiera cztery wystąpienia i potrwa do 12:45, a po niej organizatorzy zapraszają na przerwę lunchową. Sesja druga składa się z dwóch wystąpień. Konferencję wieńczy sesja zamknięcia, w której gość specjalny odpowie na pytanie "Czy AI nas zje?". W tej sesji uczestnicy będą mogli wziąć udział w dyskusji podsumowującej, którą moderować będzie Arkadiusz Wódkowski, jednocześnie prowadzący całą konferencję.
Informacje o konferencji, program, rejestracja: https://martin-jacob.com/konferencja-marketingu-rolniczego-2023
Wydarzenie ma dwudziestoletnią tradycję. Pierwsza konferencja marketingu rolniczego z cyklu Komunikacja Marketingowa w Rolnictwie odbyła się 9 lipca 2003 roku w Warszawie. Organizatorami były firmy Martin & Jacob oraz ABM. Kolejne konferencje marketingu rolniczego miały miejsce w roku 2004, 2005, 2008, 2014. Zawsze poruszały tematykę aktualnych wyzwań i potrzeb marketingowych w branży agro. Więcej informacji o wszystkich wydarzeniach: https://martin-jacob.com/konferencja-marketingowa-dla-branzy-rolnej
KONTAKT:
Marcin Chrobot
tel.605 661 170
e-mail: marcin.chrobot@martin-jacob.com Mariusz Chrobot
tel. 607 924 403
e-mail: Mariusz.chrobot@martin-jacob.com
Źródło informacji: Martin & Jacob
UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako "źródło informacji".
Aby zobaczyć pełną listę komunikatów zaloguj się do BDM News.