Grupa Martin & Jacob organizuje jubileuszową konferencję marketingową dla branży agro (MediaRoom)

PRO PAP-EKO-MAKRO GEN ZLECONE-BIZNES-EKONOMIA-KONFERENCJE-MARKETING-BIZNES-PAP-ROLNICTWO-OTS 2023-10-05

Grupa Martin & Jacob organizuje jubileuszową konferencję marketingową dla branży agro (MediaRoom)

W dniu 23 października 2023 r. w Hotelu Marriott przy Alejach Jerozolimskich 65/79 w Warszawie odbędzie się V Konferencja Komunikacji Marketingowej w Rolnictwie. Udział w wydarzeniu, którego celem jest wymiana doświadczeń służąca rozwojowi marketingu w branży agro, potwierdziło blisko 150 osób. Program jubileuszowej konferencji marketingowej dla branży rolnej to 7 wystąpień ułożonych w trzy sesje, których wspólnym mianownikiem jest czynnik sztucznej inteligencji wspierający rozwój marketingu w branży rolniczej.

Mottem tegorocznej konferencji jest "Zrównoważony marketing rolniczy w zrównoważonym świecie rolniczym". Jednocześnie na gruncie nabierającej coraz to większego znaczenia sztucznej inteligencji, organizatorzy zadają pytanie: "Jak może nam pomóc sztuczna inteligencja?".

O pomoc w odpowiedzi zwracają się do niekwestionowanego eksperta, w tegorocznej edycji do udziału zaproszono bowiem prof. dra hab. Andrzeja Dragana, który jest gościem specjalnym konferencji.

Podczas konferencji swoje wystąpienia przedstawią: Marcin Chrobot, Tomasz Rybak, dr Aneta Uss-Lik, Jacek Kwiatkowski, Jacek Skowroński i Mariusz Chrobot. Są to eksperci marketingu rolniczego, doświadczona kadra menedżerska grupy Martin & Jacob, pierwszej w Polsce agencji marketingowej specjalizującej się w rolnictwie. Warte podkreślenia jest to, że każda z prezentacji oparta będzie o najnowsze wyniki przeprowadzonych badań, zrealizowanych analiz oraz rozwiązań technologicznych używanych w bieżących działaniach marketingowych kierowanych do rynku agro.

"Przyjęliśmy sobie za cel, że jeśli angażujemy czas tylu uczestników konferencji, to podstawą jest podzielenie się najnowszą wiedzą, którą można natychmiast i z powodzeniem stosować w swoich organizacjach" - mówi prezes Martin & Jacob, Marcin Chrobot.

Uzupełnia tę wypowiedź wiceprezes Martin & Jacob, Mariusz Chrobot: "Współczesny rynek rolniczy jest nieustannie zdominowany przez rozwój technologii i rosnącą konkurencję. Kluczem do sukcesu jest teraz nie tylko dostęp do odpowiednich informacji, ale również zdolność do szybkiego i skutecznego reagowania na te dane".

Jak skutecznie docierać do rolników? Jakie są oczekiwania rolników w odniesieniu do marek rolniczych? Jakie są kluczowe filary internetowego sklepu rolniczego? Jak podejmować decyzje w oparciu o informacje z rynku ciągników rolniczych? Czy sztuczna inteligencja nas zje? To tylko nieliczne pytania, na które odpowiedzi przyniesie konferencja. Z kolei rzetelność prowadzącego konferencję, Arkadiusza Wódkowskiego, zapewnia swobodę wypowiedzi, szczere i merytoryczne dyskusje o marketingu rolniczym.

Rejestracja uczestników rozpoczyna się od godz. 9:30, zaś na 10:45 zaplanowane jest otwarcie konferencji. Sesja pierwsza zawiera cztery wystąpienia i potrwa do 12:45, a po niej organizatorzy zapraszają na przerwę lunchową. Sesja druga składa się z dwóch wystąpień. Konferencję wieńczy sesja zamknięcia, w której gość specjalny odpowie na pytanie "Czy AI nas zje?". W tej sesji uczestnicy będą mogli wziąć udział w dyskusji podsumowującej, którą moderować będzie Arkadiusz Wódkowski, jednocześnie prowadzący całą konferencję.

Informacje o konferencji, program, rejestracja: https://martin-jacob.com/konferencja-marketingu-rolniczego-2023

Wydarzenie ma dwudziestoletnią tradycję. Pierwsza konferencja marketingu rolniczego z cyklu Komunikacja Marketingowa w Rolnictwie odbyła się 9 lipca 2003 roku w Warszawie. Organizatorami były firmy Martin & Jacob oraz ABM. Kolejne konferencje marketingu rolniczego miały miejsce w roku 2004, 2005, 2008, 2014. Zawsze poruszały tematykę aktualnych wyzwań i potrzeb marketingowych w branży agro. Więcej informacji o wszystkich wydarzeniach: https://martin-jacob.com/konferencja-marketingowa-dla-branzy-rolnej

KONTAKT:

Marcin Chrobot

tel.605 661 170

e-mail: marcin.chrobot@martin-jacob.com Mariusz Chrobot

tel. 607 924 403

e-mail: Mariusz.chrobot@martin-jacob.com

Źródło informacji: Martin & Jacob

UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako "źródło informacji".

wróć

Aby zobaczyć pełną listę komunikatów zaloguj się do BDM News.